Ticari Cemaatler… Kapitalizm Dinin Para Tarikatları mi?…
ARKA KAPAK…
Toplumun farklı kurumlarının ağ biçiminde örgütlenmeye başladığı günümüzde, Ağ Tipi veya Çok Katmanlı Pazarlama sistemi olarak bilinen pazarlama tekniği giderek yaygınlaşmıştır. Çok Katmanlı Pazarlama sistemi, diğer pazarlama sistemlerine göre, iktisadi boyutun ötesinde sosyal boyutu ile de öne çıkan bir sistemdir. Komşunuzun sattığı deterjanlar, iş arkadaşından aldığını kozmetik ürünler, hem kullanan hem de ürünü pazarlayan insanlar…bu sektörün giderek büyümesi, Çok Katmanlı Pazarlama Sisteminin toplumsal boyuttaki etkilerinin giderek daha yoğun biçimde hissedilmesi bu kitabın konusunu oluşturmuştur.
Bu kitapta, Çok Katmalı Pazarlama Sistemi çeşitli yönleriyle ele alınmış ve bu sistemde; bireylerin ve şirketlerin iyi niyet ve samimiyetinden bağımsız biçimde, izlenim yöntemi, duygu yönetimi, rol/değer çatışması, özel yaşamın ticarileşmesi ve etik anlamda yanlış uygulamalara gidilmesi gibi toplumsal sorunların mevcut ve içkin sonucuna ulaşılmıştır.
Tek kelime ile “derin” sıfatını hakediyor. Şaşaalı satış sistemlerinin arkasındaki derin mekanizmaları deşifre etmiş.
Amwayci arkadaşlarımın davranışlarını okuyunca daha iyi çözme olanağı buldum. Önerebileceğim bir kitap.
Emekçi halkımıza kurulmuş tuzakları deşifre ediyor. Çok güzel.